نحوه خرید

یکی از ویژگی های مهم در این  انلاین شاپ ما خرید به صورت خیلی آسان برای کاربران صورت می گیرد.یعنی شما فقط کافیه محصول مورد نیاز خود را به سبد خرید خود اضافه کنید و اقدام به تصویه حساب کنید.تمام! اگر این روند را دوست نداشتید یا به دلایلی از خرید تردید داشتید میتوانید با مشاوران و فروشندگاه فروشگاه تماس برقرار کنید یا از طریقه شبکه های اجتماعی به ما پیام بدهید.ما در سریع ترین زمان خرید شما را ثبت و ارسال خواهیم کرد.

نحوه ارسال

هنگام تصویه حساب گزینه های حمل و نقل برای شما قرار می گیرد و شما با توجه به نیاز خود روش حمل و نقل یا ارسال را ثبت می کنید.این روش ها به صورت زیر می باشد:

  1.  ارسال رایگان : بعضی از محصولات ما دارای ارسال رایگان هستند و کاربر هزینه ی نخواهد پرداخت.توجه داشته باشد ارسال رایگان از طریق پست و تیپاکس فقط در دسترس است.
  2. ارسال با باربری فروشکاه : این روش دارای هزینه ای است ولی در طول زمان کم تری به دست شما خواهد رسید. توجه داشته باشید این روش پرداخت درب منزل نیست و خریدار باید در هنگام تماس راننده به محل نزدیک مورد نظر رفته و بسته را تحویل بگیرد.
  3. ارسال با اتوبوس: همان طور که معلوم است در این روش بسته را تحویل اتوبوس شهر خریدار خواهیم داد و تحویل بسته برعهده ای راننده و گرفتن بسته برعهده مشتری است.این روش دارای هزینه ای کم و برای شهرای دور گزینه ی مناسبی است.
  4. ارسال با تیپاکس و پست:در این روش از طریق یکی از ارگان های رسمی حمل و نقل بسته شما ارسال می شود. و هزینه ی ارسال بر عهده ی مشتری می باشد.
  5. روش ارسالی شما: اگر مشتری روش حمل و نقل دیگری را در نظر داشت میتواند با ما تماس بگیرد و سفارش حود را ثبت کند.