پلی استیشن ps5 استاندارد

  • پردازنده اصلی:پردازنده 8 هسته‌ا‌ی ذن 2 با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز (دارای فرکانس متغیر)
  • پردازنده گرافیکی:قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس، مجهز به 36 واحد محاسباتی با فرکانس پردازشی 2.23 گیگاهرتز (دارای فرکانس متغیر) و معماری RDNA2
  • توان پردازشی:10.28 ترافلاپس
  • حافظه‌ی رم:16 گیگابایت GDDR6
شناسه محصول: 3576 دسته:
برند: sony

PS5 استاندارد ادیشن دیسک خور

PS5 استاندارد Standard Edition یا PS5 دیسک خور همراه گارانتی نخل سرویس، شما میتوانید انواع باندل های PS5 استاندارد را به همراه کنترلر و شارژر اضافه در این صفحه مشاهده نمایید و نسبت به خرید انواع کنسول PS5 Standard اقدام نمایید.

ظاهر PS5 استاندارد

ظاهر کنسول PS5 دیسک خور بزرگتر از کنسول نسل قبل است و از نظر طراحی شباهتی به کنسول‌ های قبلی و طرح‌ های رونمایی شده در گذشته ندارد. در مورد رنگ هایی که شرکت سونی برای این کنسول ارائه میدهد به جز رنگ سفید خبری در دست نیست!

طرفدارانِ کنسول بازی PS5 استاندارد در فضای مجازی طرح اولیه مشکی اون رو قرار دادند که جذاب بنظر می رسید. PS5 یک کنسول واقعا بزرگ است! بسیار بزرگ است که باعث می شود Xbox Series X یک کنسول بسیار بزرگ در نوع خود و کاملا جمع و جور به نظر برسد.

در حالت عمودی، کنسول PS5 دیسک خور 9 سانتی‌ متر بلندتر و 11 سانتی‌ متر عمیق‌ تر از رقیب مایکروسافت خود است و به اندازه‌ ای بزرگ است که برای کسانی که فضای محدودی در قفسه‌ های تجهیزات خود دارند، مشکلاتی ایجاد کند. به‌ ویژه که باید فضا را برای خنک ماندن آن در نظر بگیرید.

پلی استیشن ps5 استاندارد

مشخصات فنی PS5 دیسک خور

قدرت پردازش گرافیکی کنسول PS5 استاندارد برابر با 10.28 ترافلاپس است و 5.5 برابر کنسول قبلی این شرکت یعنی PS4 می باشد!

طبق اعلام مارک سرنی (طراح این کنسول قدرتمند) کنسول PS5 استاندارد از یک پردازنده AMD که براساس نسل سوم رایزن طراحی شده و هشت هسته هفت نانومتری Zen 2 دارد، پشتیبانی می کند.

همچنین کنسول PS5 دیسک خور می‌تواند بازی هایی با کیفیت 8K را اجرا کند. ‏PS5 دیسک خور از یک کارت گرافیک رادئون Navi استفاده می‌کند که کاملا شخصی‌ سازی شده و قابلیت پشتیبانی از Ray Tracing را دارد.

این ویژگی مربوط به رِندِر تصاویر است و با استفاده از تکنیک‌ های نورپردازی، باعث می‌ شود تا خروجی نمایش داده شده، بسیار طبیعی به نظر برسد. احتمالا پشتیبانی کنسول‌ های نسل بعد از Ray Tracing باعث می‌ شود تا در بازی‌ های آینده شاهد جلوه‌ های گرافیکی نزدیک به واقعیت باشیم.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “پلی استیشن ps5 استاندارد” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

نوع کنسول

اسلیم

تعداد دسته

2 عدد

وزن

3.9kg

ابعاد

260 × 104 × 390 میلی‌متر

پردازشگر CPU

پردازنده هشت هسته‌ای Zen 2 با سرعت 3.5GHz و فرکانس متغیر

پردازشگر گرافیک GPU

کارت گرافیک AMD با معماری RDNA 2 ساخته شده برای پلی استیشن 5 با قدرت 10.28 ترافلاپ و ۳۶ واحد پردازنده با سرعت 2.23GHz و فرکانس متغیر

سال ساخت

2020

خروجی تصویر

رزولوشن 4k با حداکثر فریم ریت ۱۲۰

خروجی صدا

صدای سه بعدی با تکنولوژی Tempest

هارد دیسک

ندارد

بلوتوث

دارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

درایو نوری

4K/HDR Blu-ray drive

برند

sony

رنگ

سفید

تعداد پورت USB 2.0

ندارد

جک هدفون

دارد – روی دوال سنس