کنسول بازی پلی استیشن ویتا اسلیم

پردازنده:  Quad-core ARM Cortex-A۹ MPCore

پردازشگر گرافیکی :    Quad-core PowerVR SGX۵۴۳MP۴+

حافظه RAM:  یک گیگابایت حافظه داخلی + ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی (میکرو اس‌دی)

امکانات و قابلیت‌ها:  اتصال به شبکه اینترنت پلی‌استیشن (PSN) و جهت بازی آنلاین، دانلود و… پخش انواع ویدیو، موسیقی و عکس

شناسه محصول: 3980 دسته:
برند: sony

معرفی کنسول بازی پلی استیشن ویتا اسلیم

پلی استیشن ویتا، نسل بعدی کنسول های دستی سونی است و پلی استیشن ویتا سری اسلیم، دومین و آخرین سری از کنسول ویتاست. از نظر سخت‌افزاری، پلی‌استیشن ویتا یک دستگاه قدرتمند است. این کنسول دستی، با یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، صفحه‌ی نمایش‌ پنج اینچی لمسی، صفحه‌ی تاچ پشت لمسی، دو استیک آنالوگ، دوربین جلو و عقب، میکروفون، دو اسپیکر استریو و باتری فوق العاده ای دارد که ساعت ها می توان از آن بهره برد. یکی دیگر از مزیت های آن، شارژر MicroUSB آن است که در اکثر خانه ها یافت می شود.

برخلاف پلی استیشن ویتا فت که سری اول کنسول ویتاست، برای اجرای کارت های بازی اورجینال (PSV Card) نیازمند یک مموری ویتا نیستید! زیرا نسخه اسلیم ویتا دارای حافظه ۱ گیگابایت داخلیست!

پل استیشن ویتا قابلیت اتصال به کنسول های PS3 و PS4 را دارا بوده و امکاناتی نظیر چت روم، ویس چت و تروفی در این کنسول قدرتمند به چشم می خورد.

این کنسول دارای وای فای (Wi.Fi)، بلوتوث (Bluetooth) و جی‌پی‌اس (GPS) است که شما می توانید از فروشگاه پلی استیشن (PS Store) و گوگل مپ (Google Map) استفاده نمایید. همچنین دارای مرورگر گوگل می باشد که می توانید از سرویس های آنلاین و موتور های جست و جو بهره‌مند شوید.

کنسول بازی پلی استیشن ویتا اسلیم

کنسول کپی خور دائم می باشد و از مزیت های آن می توان به بازی آنلاین بدون نیاز به پلی استیشن پلاس (PS Plus)، اجرای تمامی بازی های منتشر شده بدون نیاز به خرید بازی از فروشگاه پلی استیشن، اجرای بازی های PSP و اجرای نرم افزار های مختلف اشاره کرد.

کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم وای-فای با داشتن گرافیک بالا در اندازه کنسول بازی خانگی پلی‌استیشن 3، قدرتمندترین کنسول همراه تاریخ سونی است. کنسول بازی پی اس ویتا مدل اسلیم در ادامه تولید پی‌اس ویتا 3جی- وای فای تولید شده که پس از کنسول بازی PSP به بازار و برای رقابت با نینتندو 3 دی اس معرفی شد.

پی اس ویتا مدل اسلیم در ادامه تولید پی‌اس ویتا 3جی- وای فای تولید شده که پس از PSP به بازار و برای رقابت با نینتندو 3 دی اس معرفی شد. کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم با دو آنالوگ در طرفین٬ دارای پردازنده قدرتمند ۴ هسته ای ARM Cortex-A9 MPCore در کنار پردازشکر گرافیکی 4 هسته ای SGX543MP4+ است. پی اس ویتا اسلیم وای-فای که قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم Wi-Fi را دارد، با داشتن قابلیت هایی مانند اسپیکر استریو، میکروفون، سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب سنج ، بلوتوث نسخه 2.1 و قطب نما کاملترین کنسول بازی همراه و همینطور ابزار بازی حتی قدرتمندتر از اپل آیپد و آیفون است.

کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم وای-فای محصول قابل حمل سونی در زمینه بازی های ویدئویی است که از گرافیک بسیار بالا و قابلیت های سخت افزاری متمایز کننده ای بهره میبرد. در ساخت کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم وای-فای از نمایشگر لمسی 5 اینچ با قدرت نمایش 16 میلیون رنگ استفاده شده که از بهترین نمایشگر های موجود در بازار کنسول بازی همراه است. از پی‌اس‌ویتا می توان بعنوان ریموت کنترل پلی استیشن 3 و همینطور پلی استیشن 4 استفاده کرد که در اکثر بازیها پشتیبانی می‌شود.

با کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم در حین انجام بازی، میتوان به شبکه اجتماعی دسترسی داشت و یا مکالمه ویدئویی از طریق Skype برقرار کرد. کنسول بازی پی اس ویتا اسلیم دارای یک دوربین در جلو و همچنین یک دوربین دیگر در پشت دستگاه است که کیفیت 0.3 مگاپیکسل را دارند.

کنسول بازی پلی استیشن ویتا اسلیم

قیمت و خرید کنسول دستی پی اس ویتا

کنسول PS Vita بعنوان جانشین اصلی پی‌اس‌پی از نظر ظاهری و زیبایی بهتر طراحی شده و قابلیت‌های منحصربفردی مانند نمایشگر OLED ، دوربین ، میکروفن و اسپیکر قدرتمند را به همراه داشت. سخت افزار ویتا امکان اجرای بازیهای باکیفیت و باگرافیک بالا را داشت، ضمن اینکه بازی‌های قدیمی کنسول PS1 و PSP را در کنار سایر کنسول ها میتوانست اجرا کند. از طرفی کنسول پی اس ویتا با قابلیت Remote Link امکان اتصال به پلی استیشن 4 برای تبدیل این کنسول دستی به کنترلر را نیز داشت، امکانی که پس از سالها در پلی استیشن پورتال پلی استیشن 5 تکمیل شد.

سخت‌افزار فوق‌العاده پلی استیشن ویتا در کنار نمایشگر OLED (که در مدل اسلیم به IPS LCD تغییر کرد) میتواند تصاویر زیبایی را به نمایش گذاشته تا این کنسول بهترین گزینه برای تجربه بازی‌های با کیفیت نزدیک به کنسول خانگی باشد. با اینکه پی اس ویتا پس از مدتی کپی خور شده و امکان اجرای بازی های ارزان کپی را دارد، اما بدلیل سخت افزار قدرتمند آن همچنان قیمت بالاتری نسبت به PSP دارد که البته در قیاس با سایر محصولات قابل حمل مانند موبایل یا تبلت، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنسول بازی پلی استیشن ویتا اسلیم” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

نوع کنسول

اسلیم

تعداد دسته

1 عدد

وزن

220 گرم

ابعاد

۱۸x۸.۵x۱.۵ سانتی‌متر

پردازشگر CPU

Quad-core ARM Cortex-A۹ MPCore

پردازشگر گرافیک GPU

Quad-core PowerVR SGX۵۴۳MP۴+

سال ساخت

2014

هارد دیسک

ندارد

بلوتوث

دارد

گرید(کارکرد)

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

درایو نوری

ندارد

برند

sony

رنگ

سفید , مشکی