کنسول بازی پلی استیشن 3 اسلیم

  • Cpu| پردازنده : Cell Processor 3.2GHz
  • RAM | حافظه رام :256 MB
  • HARD | حافظه ذخیره سازی : 320 GB
  • تعداد پورت : 2 عدد
  • کیفیت صفحه نمایش: Full HD
شناسه محصول: 1411 دسته:

برسی اجمالی کنسول بازی پلی استیشن 3 اسلیم

با گذشت سال ها کنسول های بازی به مرور زمان پیشرفت زیادی کرده اند . امروزه برند های بزرگی مانند سونی ، مایکروسافت و … صنعت تولید کنسول بازی را تشکیل داده و بر بازار پر طرفدار گیم حکومت می کنند . در بین تمامی برند ها ، شرکت سونی یکی از قدیمی ترین های این حوزه شناخته میشود و محصولات با کیفیت آن جزو اولین گیم کنسول ها در ذهن کاربران تداعی می شود . این شرکت ژاپنی توانسته محصولاتی با کیفیتی عالی را تولید و عرضه بازار نمایید . یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات این برند PS3 Slim 320GB است که با تغییرات زیادی نسبت به نسل گذشته رو به رو نبوده اما با ظاهری جذاب تر تولید شده است.

کنسول بازی پلی استیشن 3 اسلیم

طراحی پلی استیشن PS3 Slim

کنسول بازی PS3 Slim نسبت به مدل قبلی خود تغییرات زیادی کرده است و همین موضوع موجب کاربر پسند تر شدن این محصول شده است . شرکت سونی این محصول را با وزن سبک تر و با ابعاد کوچک تری نسبت به مدل های قبلی خود تولید کرده است . کنسول بازی Slim 320GB با ابعاد معادل 290*65*290 میلی متر و وزن 3.2 کیلوگرم طراحی شده است و وزن آن در مقایسه با PS3 حدود 1.8 کیلوگرم کاهش یافته است . این کمپانی در محصول جدید خود از رنگ مشکی مات استفاده کرده که سبب چشم نواز تر شدن این کنسول بازی شده است. حذف شیار ها در قسمت جلویی این کنسول آن را بیش از پیش خاص تر کرده است.

کنسول بازی پلی استیشن 3 اسلیم

قطعات داخلی کنسول بازی پلی استیشن سونی

کنسول بازی سونی دارای یک پردازشگر اصلی بوده که یک فن حریف است ، که در کنسول‌های بازی برای اولین بار به کار گرفته شده است . همچنین چیپ Cell processor-PowerPC-Base Core 3.2GHz یک هیولای هفت سر است . این پردازشگر دارای یک هسنه مرکزی و هفت پردازنده فرعی بوده که به شکل نا منظمی دور ان ارایش گرفته اند ، تشکیل شده است .

یکی از مسئولیت های ساخت کارت گرافیک دستگاه سونی اسلیم را شرکت Nvidia برعهده گرفته است . چیپ Nvidia RSX 256GB با سرعت 550 گیگا هرتز نزدیک به 100 میلیارد عملیات گرافیکی را در یک ثانیه می تواند انجام دهد . با به کار گیری این گرافیک معرکه گیمر از فضای بصری God of War، Uncharted و بسیاری دیگر از بازی‌های ps3 قطعا هیجان زده خواهد شد .

پلی استیشن اسلیم دو حافظه رم را در کنسول خود جای داده است .  یک رم اصلی 256 مگا بایتی XDR که وظیفه تغذیه و پشتیبانی از سی پی یو را برعهده دارد، و رم جانبی 256MB GDDR3 VRAM که کارش خوراک دادن به کارت گرافیک است.

همچنین این محصول از یک هارد با گنجایش 320 گیگابایت بهرمند بوده و همچنین از نوع SATA و 2.5 اینچی است و گیمر می‌تواند فایل‌های تصویری و صوتی با فرمت‌های مختلف خود را بر روی این هارد کپی کرده و به راحتی از آن‌ها استفاده کند.

سایر مشخصات کنسول بازی سونی 3 اسلیم

درایو نوری کنسول بازی پلی استیشن 3 مدل اسلیم قادر به خواندن CD-DVDوBlu-Ray می‌ باشد . این محصول دارای پورت هایی همچون شبکه، HDMI و 2 پورت USB می باشد و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث و کارت حافظه را دارد . یکی از ویژگی هایی که برای تمامی گیمر ها از اهمیت بالایی برخوردار است، کیفیت نمایش تصاویر و اجرای بازی ها می باشد که این محصول مانند کنسول پیشین خود توانایی این را دارد که تصاویر را با رزولوشن 1080p به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنسول بازی پلی استیشن 3 اسلیم” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات