کنسول بازی پلی استیشن 3 فت

(1 بررسی مشتری)
  • Cpu| پردازنده : Cell Broadband با سرعت 3.2 گیگاهرتز
  • RAM | حافظه رام :256 MB
  • HARD | حافظه ذخیره سازی : 320 / 500 گیگابایت
  • Graphic| گرافیک : NVIDIA RSX Reality با سرعت 550 مگاهرتز
  • تعداد پورت : 2 عدد
  • کیفیت صفحه نمایش: تا 1080 پیکسل
شناسه محصول: 1495 دسته:

نقد و برسی کنسول بازی پلی استیشن 3 فت

امروزه نواع کنسول بازی در بازر موجود است که یکی از برند های شناخته شده و پر طرفدار بازار برند ، سونی بوده که هر باره با تولید یک محصول عالی طرفداران زیادی را جلب توجه خود قرار میدهد . کنسول نسل هفتم Play Station 3 سومین کنسول بازی سونی از سری پلی استیشن است که در ادامه موفقیت‌ بالای PS2 در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. پلی استیشن ۳ را باید رقیب کنسول XBox360 مایکروسافت و نینتندو Wii دانست که با بهره گیری از بازی های انحصاری بزرگ جایگاه والایی را نزد کاربران فراهم کرد.پلی استیشن 3 (PS3) “Fat” به مدل اصلی کنسول پلی استیشن 3 اطلاق می شود. این اولین نسخه منتشر شده توسط سونی در سال 2006 بود. از نام “Fat” برای متمایز کردن آن از مدل های باریک و فوق باریک بعدی استفاده می شود که بعداً منتشر شدند.

ویژگی های کلیدی PS3 Fat عبارتند از:

  • طراحی: مدل Fat در مقایسه با مدل های باریک بعدی طراحی بزرگتر و سنگین تری داشت. این روکش براق و درایو دیسک با شکاف بود.
  • سخت افزار: مدل Fat ابتدا در دو نسخه عرضه شد: یکی با هارد 20 گیگابایتی و دیگری با هارد 60 گیگابایتی. مدل های بعدی نیز ظرفیت های هارد متفاوتی داشتند.ابعاد این مدل 325*98*274 میلی متر و وزن نزدیک به 5 کیلوگرم طراحی شده است .
  • سازگاری به عقب: Fat PS3 در ابتدا دارای سازگاری به عقب مبتنی بر سخت افزار بود، به این معنی که می توانست بازی های پلی استیشن 2 (PS2) و پلی استیشن 1 (PS1) را اجرا کند. با این حال، در ویرایش های بعدی مدل Fat، این ویژگی حذف شد.
  • سایر ویژگی ها: PS3 Fat دارای وای فای داخلی، چندین پورت USB و کارت خوان بود. همچنین از فرمت های رسانه های مختلف پشتیبانی می کرد که آن را به یک سیستم سرگرمی چند رسانه ای تبدیل می کرد.
  • سیستم عامل: PS3 Fat در ابتدا با رابط XrossMediaBar (XMB) عرضه شد که دسترسی به عملکردهای مختلفی از جمله بازی، پخش رسانه، تنظیمات و شبکه پلی استیشن را فراهم می کرد.

پلی استیشن 3 به خاطر قابلیت‌های سخت‌افزاری قدرتمندش شناخته می‌شد که به آن اجازه می‌داد تا تجربه‌های قابل‌توجهی از بازی را ارائه دهد و همچنین به عنوان پخش‌کننده بلوری عمل می‌کرد. با گذشت زمان، سونی نسخه‌های فشرده‌تر و کم‌مصرف‌تری از کنسول را منتشر کرد، مانند PS3 Slim و PS3 Super Slim، اما مدل اصلی Fat برای بسیاری از گیمرها ارزش نوستالژیک دارد.

کنسول بازی پلی استیشن 3 فت

مشخصات سخت افزاری پلی استیشن 3 فت سونی

برند سونی در این محصول از CPU به کار برده است که بهترین پردازشگر اصلی بوده که در دنیای کنسول‌ ها به کار رفته است. یک هسته اصلی با 7 پردازنده فرعی این پردازشگر را به این افتخار رسانده است. این CPU 65 نانو متری با ساختار نامتقارنش سرک به همه جا می‌کشد و چندین کار را هم‌ زمان انجام می‌دهد . Cell Processor-Power PC-Base Core با سرعت 3.2GHz نام و آوازه‌ی این پردازشگر است.

100 میلیارد عملیات در یک ثانیه و دقت رنگ 128 بیتی از توانایی‌های کارت گرافیک ساخت شرکت Nvidia بوده که در Ps3 fat 40GB به کار رفته است . با کارت گرافیک RSX 256MB با سرعت 550 مگاهرتز و خروجی HDMI، تصویری در حد 1080p را در هنگام بازی کردن را می توانید تجربه کنید .

کارت گرافیکی این کنسول بازی از پشتیبانی یک رم جانبی با مشخصات 256MB GDDR3 VRAM بهرمند بوده ، در حالی که حافظه رم اصلی 256MB XDR Main RAM را نیز در کنار خود دارد . دو حافظه رم قدرتمند که خیال گیمر از روانی بازی‌ها را راحت کرده است.هاردان از 40 گیگا بایتی با قابلیت ارتقا تا 320 گیگابایت برخوردار بوده و منبع مناسبی است برای کپی کردن هر چیزی که فکرش را بکنید ، از بازی‌ گرفته تا موزیک و فیلم و تصویر . همچنین Ps3 fat هک شده و به قول گیمرها دستگاهی کپی خور است.

نتیجه گیری کنسول بازی پلی استیشن سونی

این کنسول بازی سونی 3 فت دارای بازی های دیسک بلو-ری ، CD و DVD / دانلود از شبکه PSN بوده که از بازی های پرطرفدار گیمرا است . همچنین از قابلیت های اتصال ان می توان به 1 پورت HDMI ، چهار پورت USB ، اینترنت بی سیم ، اسلات مموری اشاره نمود . از سشایر امکانات این محصول می توان به اتصال به اینترنت ، بازی آنلاین ، پخش ویدئو و موزیک و … اشاره کرد که بر روی این کنسول طراحی شده است .

کنسول بازی پلی استیشن 3 فت

1 دیدگاه برای کنسول بازی پلی استیشن 3 فت

قیمت

80 %

طراحی ظاهری

80 %

وزن

80 %

مشخصات فنی

80 %

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    lapchip

    دیدگاه خود را بنویسید!

    2023-07-29

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات