کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو

  • Cpu| پردازنده :پردازنده 8 هسته‌ای AMD‌ با‌ هسته‌های سفارشی Jaguar و فرکانس 2.1 گیگاهرتز
  • RAM | حافظه رام : 8 گیگابایت GDDR5
  • HARD | حافظه ذخیره سازی :1 ترابایت
  • Graphic| گرافیک :AMD Radeon Neo با سرعت 911 مگاهرتز
  • تعداد پورت : 2 عدد
  • کیفیت صفحه نمایش:1920×1080 پیکسل تا 4K
شناسه محصول: 1784 دسته:

نقد و برسی کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو

شرکت سونی یکی از بهترین تولید کننده های پلی استیشن بوده که یکی از قوی ترین محصولات این برند پلی استیشن 4 پرو است . این کنسول بازی از نظر طراحی و سخت افزار داخلی با بقیه مدل های قبلی خود متفاوت و بهتر بوده .حافظه موقت کنسول همچنان 8 گیگابایت حفظ شده و هارد داخلی نیز همانند مدل پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت است. سونی 4 پرو از دیسک های بلوری بهره میبرد و به همین دلیل از قابلیت نمایش تصاویر باکیفیت برخوردار بوده . کنسول PS4 Pro با پورت LAN و همینطور اتصال اینترنت وای-فای Wi-Fi به اینترنت وصل میشود، دارای پورت USB و HDMi است و قابلیت اتصال بی سیم از طریق بلوتوث را نیز داراست.

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو

طراحی کنسول بازی سونی 4 پرو

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو از طراحی زیبای اما با ابعاد بسیار بزرگتری نسبت به نمونه های قبلی خود دارد ، ابعاد ان دارای 295 . 55 . 327 میلی متر و وزن 3.26 کیلوگرم تولید شده است که با توجه به اینکه وزن و ابعاد بزرگتری دارد چیزی از زیبایی آن نکاسته است . از نظر ظاهری این کنسول، طراحی بسیار زیبا و کاربر پسندی را به نمایش می گذارد . طراحی لایه ای، استفاده از چراغ وضعیت LED و بدنه یکپارچه ، تمامی المان های زیبایی را در یک واحد به نمایش گذاشته است . این محصول در رنگ زیبای مانند سفید، ورژن گاد آف وار 4، آبی کریستالی و … طراحی شده است که هر کدام از انها طرفداران خود را نیز دارد .

در جلوی کنسول سونی دکمه های مجازی پاور و ایجکت طراحی شده اند که با یک لمس ساده ، فرمان کاربر را اجرا می نمایند . همچنین کنار دکمه ها، دو عدد پورت USB3 3.1 قرار گرفته شده است که وظیفه شارژ دسته ها، اتصال دسته جدید و یا انتقال اطلاعات را بر عهده دارند . درگاه درایو نوری بلوری نیز در میان لایه های دستگاه به شکل هوشمندانه ای طراحی شده که در ابتدا به چشم نمی خورد و طراحی یکپارچه بدنه را حفظ می نمایید و با اندکی دقت می توان آن را مشاهده کرد.

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو

سخت افزارهای پلی استیشن ۴ پرو

کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو از سخت افزار مشابه نسخه های دیگر خود با چند مورد بهبود بهره می برد. پردازنده 8 هسته ای AMD JAGUAR در کنار پردازنده گرافیکی بهبود یافته AMD 4.20 FLOPs 8GB و یک ترابایت حافظه داخلی، ترکیب بسیار خوبی را برای یک تجربه خوب از بازی کردن مهیا می کند. مجموعه این سخت افزارها، توانایی اجرا کردن بازی ها با کیفیت 4K و HDR را ممکن می سازند. در کنار ویژگی هایی که گفته شد، استفاده از سیستم بلوتوث و وایرلس قدرتمندتر و سریع تر، به عملکرد بهتر سیستم در اتصال و سرعت پاسخگویی بهتر کمک می کند.

نتیجه گیری سونی پلی استیشن 4 پرو

پلی استیشن سونی دارای دسته های کنترل بوده .دسته ی Playstation 4 pro به صورت مجزا با نام تجاری DualShock 4 شناخته شده این دسته دارای یک پد لمسی کوچک است که مانند یک تاچ پد لپ تاپ و یا تاچ پد هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد و یک اسپیکر داخلی ، جک 3.5 میلیمتری خروجی صدا و باتری داخلی از اجزای دیگر کنترلر مذکور می باشند.

همچنین این کنسول بازی از بازی های زیادی بهرمند است که از بهترین انها می توان به The Last Of Us، God Of War، Horizon Zero Dawn، Detroit: Become Human و… اشاره نمود که هر کدام از ، بزرگترین عنوان های انحصاری سونی می باشند.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات