لپ تاپ DELL مدل Precision 3520

(1 بررسی مشتری)

مشخصات کلی dell 3520 

  • سال معرفی : 2017
  • گرید(کارکرد) :. لپ تاپ استوک
  • پردازنده : Intel Core i7-6820HQ یا Intel Core i7-7820HQ یا Intel Core i5-7440HQ
  • حافظه ذخیره سازی داخلی : 512 گیگابایت SSD و قابل ارتقاء
  • حافظه RAM : رم 16 گیگابایت DDR4 و قابل ارتقاء
  • حافظه و مدل گرافیک مجزا : 2 گیگابایت Nvidia Quadro M620
  • کیفیت و اندازه صفحه نمایش : 15.6 اینچ با کیفیت FHD
  • باتری :  دو تا چهار ساعت کاری
  • مناسب کاربری : خانگی،کارهای سبک گرافیکی،طراحی،عمومی
برند: DELL

بعضی از لپ تاپ ها توسط شرکت سازنده با چند نوع مشخصات ارائه می شوند.
برای خرید این لپ تاپ ویژگی های زیر را انتحاب کنید.

بعد از انتخاب موارد زیر قیمت این مدل لپ تاپ با ویژگی های موجود نمایش داده می شود.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

برسی اجمالی لپ تاپ DELL مدل Precision 3520

لپ تاپ DELL مدل Precision 3520 یکی از محبوب ترین مدل های شرکت معتبر و آشنا، یعنی شرکت DELL است . پس اگر به دنبال لپ تاپی برای کارهای مهندسی، دانشجویی، چند رسانه ای و یا برگزاری کنفرانس هایی مهم هستید حتما نیم نگاهی به این لپ تاپ Stoke Dell 3520 داشته باشید، زیرا با طیف وسیع کاریی که دارد حتما از پس این گونه کارهای شما بر می آید.همچنین سخت افزارهای این محصول می تواند نرم افزارهای طراحی-مهندسی را اجرا نماید. لپ تاپ های Dell Precision 15 3520 در کانفیگ های متنوع عرضه می گردد و کاربرد اصلی آنها ایستگاه کاری (Workstation) است.

لپ تاپ DELL مدل Precision 3520

برسی مشخصات لپ تاپ DELL Precision 3520

  • پردازنده

پردازنده‌ لپ تاپ Dell Precision 3520 ساخت کمپانی اینتل (Core i7-6820HQ) با حداقل فرکانس 2.7GHz ،3.6GHz حداکثر فرکانس، تعداد 4 هسته و 1.0MB حافظه‌ کش برای کارهای سخت و سنگین از سرعت خوبی برخوردار است. رم داخلی 16GB از نوع DDR4 با فرکانس 3200MHz به بیشتر شدن سرعت پردازنده کمک می‌کند.

  • گرافیک

کارت گرافیکی پردازشی از نمونه های Workstation شرکت NVIDIA مدل Quadro M620 بصورت خاص بر روی اینترفیس CUDA کار کرده و توانسته است در سیستم عامل ها و نرم افزارهایی که بر پایۀ این اینترفیس کار میکنند به بهترین سرعت نسبت به رقیب خود یعنی شرکت AMD با اینترفیس openCl دست پیدا میکنند.

  •  رم

حافظه ی رم 16GB از نوع DDR4 و فرکانس 2400MHz به گونه ای انتخاب شده که بتوان فایل های ویدیوئی 4K را هم با سرعت بالا روی خود بدون نیاز به انتقال آنها به SSD مرتب کرده و نگهداری کند تا سرعت شما بصورت همیشگی در بهترین حالت باقی بماند. همچنین حافظه رم این دستگاه قابل ارتقاء به 32 گیگابایت می باشد اما تعداد اسلات ها ی آن 2 عدد است و اسلات آزاد ندارد که برای ارتقاء باید ۲×۸ GB رم موجود را برداشت و ۲×16 گیگابایت رم از نوع DDR4  با فرکانس ۲۴۰۰MHz قرار داد.

  • هارد

اگرچه مادربرد از هر دو نوع حافظه داخلی از جمله M.2 PCIe NVMe SSD و یک HDD استاندارد 2.5 اینچی پشتیبانی می کند – ولی موقعیت اسلات M.2 مانع درایو 2.5 اینچی می شود و بالعکس. این بدان معناست که کانفیگ شما می‌تواندفقط از یک درایو استاندارد 2.5 اینچی یا یک درایو M.2 بهره مند شود.

برسی طراحی بدنه و صفحه نمایش لپ تاپ استوک دل

در رابطه با طراحي لپ تاپ dell 3520 با يك لپ تاپ معمولي روبرو هستيم. درب آن از پلاستیک سیاه ساخته شده است ، به جز آرم دل در مرکز آن که نقره ای است ، طرح و نقش ديگري وجود ندارد كه از نظر بسياري از كاربران زيبا است. با بلند کردن درب ، صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید شکلی که دارای صفحه شماره اي زيبا و یک صفحه پلاستیکی است ، ديده مي شود. تنها يك عدد ماوس سريع ، به صورت اشاره گر در مرکز صفحه کلید قرار داده شده است که به صورت دایره آبی روشن يا سياه ديده مي شود. این لپ تاپ با ابعاد 361*18*240 میلی‌متر و وزن نسبتاً سبک 1.79 کیلوگرم برای حمل و نقل بسیار مناسب است. طراحی ساده و در عین حال شیک این لپ تاپ در انتخاب آن بی‌تأثیر نبوده است.

میزان روشنایی را تا جایی که میتوانید بالا ببريد ، زیرا صفحه نمایش لمسی ۱۵٫۶ اینچی لپ تاپ dell 3520 با وجود پيكر بندي و وضوح رنگ بالاي خود باز هم کاملاً کمرنگ است. به صورت كلي پيشنهاد مي شود تا جايي كه مي توانيد به هنگام استفاده از لپ تاپ dell 352 تم هاي روشن را امتحان كنيد ، چرا كه به هنگام استفاده از تم هاي دارك لپ تاپ dell 352 از تفكيك رنگ خوبي برخوردار نيست.صفحه نمایش دارای وضوح Full HD (1080×1920)، تراکم پیکسلی 142 ppi است.

برسی پورت ها و ورودی و خروجی ها لپ تاپ دل Precision 3520

لپ تاپ دل 3520 همه اتصالات و I/O های مورد نیاز را در خود قرار داده است. در سمت چپ کانکتور USB Type-C 3.1 طراحی شده (که از Thunderbolt 3 پشتیبانی می‌کند)، کارت خوان SD و USB 3.0 را نیز می توان مشاهده کرد. سمت راست یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک پورت USB 3.0 دیگر و VGA برای اتصال به مانیتور اکسترنال قرار گرفته شده است . و همانطور که در بسیاری از لپ‌تاپ‌های Dell دیده‌ ایم ، برخی از کانکتورها در پشت قرار می‌گیرند تا وقتی فضای کاری کوچک است، مانعی ایجاد نکنند . در پشت RJ-45 برای اتصال LAN ، یک خروجی HDMI، یک USB 3.0 دیگر و درگاه شارژر قرار دارد. به طور قطع می توان گفت که توزیع پورت بیش از حد خوب است و شک داریم که کابل ها در حین کار مزاحم شما شوند .

برسی صفحه کلید ، باتری ، تاچ پد Dell Precision 3520

صفحه کلید جزیره‌ای لا نور پس زمینه لپ تاپ صنعتی دل 3520 مناسب تایپیست‌ها و حسابداران است چون تمامی کلیدها با حفظ فاصله‌ مناسب در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند و برای تایپ کردن نیاز به فشار وارد کردن زیاد توسط انگشت‌ها به کلیدها نیست.
قسمت NUMPAD صفحه کلید برای حسابداران یک آپشن ویژه به شمار می‌آید چون در تسریع وارد کردن داده‌ها بسیار حائز اهمیت است.

لپ تاپ استوک Dell Precision 3520 به شما امکان می دهد تمام روز را کار کنید و سپس به اضافه کاری بپردازید . Dell با باتری شش سلولی خود در تست باتری Laptop Mag 10 ساعت و 16 دقیقه دوام آورده است که بیش از دو برابر میانگین تعویض دسکتاپ 4:51 است.

تاچ پد این محصول نیز جزو تاچ پد های خوب به حساب می آید. وجود دکمه های فیزیکی و مکان نما، باعث شده تا تاچ پد به حداکثر کارایی خود در در شرایط مختلف برسد. کیفیت تاچ پد نیز بالا بوده و حساسیت خوبی برای کار با چند انگشت را دارد. تشخیص لرزش و خطا در این تاچ پد، تقریبا به صفر رسیده است.

برسی دیگر امکانات لپ تاپ استوک DELL

لپ تاپ ورک استیشن دارای وبک و مایکروفن عالی است . وب کم از نوع HD و فوکوس ثابت است که کیفیت قابل قبولی را ارائه می کند.2 عدد میکروفون در این لپ تاپ به کار رفته که صدای واضحی را به صورت استریو دریافت می کنند. بلندگو ها در زیر لپ تاپ قرار گرفته اند که حجم و کیفیت صدای آن مناسب هستند.

سخن اخر

اگر به دنبال خرید لپ تاپ استوک هستید که اغلب در خانه استفاده می کنید، لپ تاپ Dell precision 3520 فوق العاده است.این لپ تاپ، برای دانشجویان، معلمان، حسابدار ها، تریدر ها و کارمندان اداره طراحی شده است. با وجود اینکه سبک وزن نیست، اما حمل آن کار راحتی است و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. سخت افزار قدرتمند، تقریبا از پس هر نرم افزاری بر می آید که برای این رنج قیمت، عالی محسوب می شود.

1 دیدگاه برای لپ تاپ DELL مدل Precision 3520

قیمت

100 %

طراحی ظاهری

100 %

وزن

100 %

مشخصات فنی

100 %

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    lapchip

    ok

    2023-10-13

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

مشخصات عمومی

وزن

2.64 کیلوگرم

رنگ

مشکی

برند

DELL

گرید(کارکرد)

استوک

کاربری لپ تاپ

حسابداری , خانگی

سری لپ تاپ

Precision

پردازنده

سری پردازنده

Core i5 , Core i7

سازنده پردازنده

Intel

مدل پردازنده تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ (بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

Core i7-6820HQ , Intel Core i5-7440HQ , Intel Core i7-7820HQ

توضیحات پردازنده توضیحات مربوط به سری تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ(بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

پردازنده Intel Core 7-7820HQ دارای فرکانس 2.9 گیگاهرتز تا 3.9 گیگاهرتز , پردازنده Intel Core i7-6820HQ دارای فرکانس پایه 2.7 گیگاهرتز فرکانس توربو تا 3.6 گیگاهرتز

نسل پردازنده

6 , 7

رم

نوع حافظه RAM

DDR4

ظرفیت RAM

16 گیگابایت , 8 گیگابایت

قابلیت ارتقاء ram

تا 32 گیگابایت

حافطه داخلی

نوع فناوری حافظه داخلی Hard ها به دو نوع hdd و ssd تقسیم میشوند. هارد های ssd نسبت به هارد های hdd سرعت بسیار بالاتری دارند.

SSD

ظرفیت HARD

256 گیگابایت , 512 گیگابایت

مشخصات حافظه داخلی

M.2 , هارد NVMe SSD

قابلیت ارتقاء hard

تا 2 ترابایت

گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی مجزا کارت گرافیک های مجزا روی لپ تاپ توسط دو شرکت NVIDIA و AMD ساخته میشوند.

NVIDIA

حافظه کلی کارت گرافیک

2 گیگابایت NVIDIA

گرافیک مجزا

2 گیگابایت Nvidia Quadro M620

نوع حافظه گرافیک مجزا

GDDR5

اتصلات و پورت ها

وبکم

دارد

حسگر اثر انگشت

ندارد

کارت خوان

دارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

پورت شبکه Ethernet

دارد

پورت HDMI

دارد

تعداد پورت USB 2.0

1 عدد

پورت Thunderbolt

دارد

تعداد پورت USB Type-C

1 عدد

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

صفحه نمایش لمسی

سفارشی

کیفیت صفحه نمایش

FHD

پنل ips

دارد

سایر ویژگی ها

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

نوع باتری

باتری 6 سلولی لیتیوم-یون ظرفیت 65 وات‌

اقلام همراه لپ تاپ

شارژر , کابل برق

سیستم عامل

Microsoft Windows 10