لپ تاپ hp مدل Elite Book 850 G2

  • Cpu| پردازنده : Intel Core i5 5200U
  • RAM | حافظه رام : 8 گيگابايت قابل ارتقاء تا 16 گیگابایت ( DDR3 )
  • HARD | حافظه ذخیره سازی : 256 گیگابایت
  • Graphic| گرافیک : 1BG AMD Radeon R7
  • تعداد پورت USB : سه عدد
  • نوع کیبورد : کیبورد جزیره ای با نور پس زمینه
  • کیفیت صفحه نمایش: 1080 * 1920 پیکسل
  • اندازه صغحه نمایش: 15.6inch
  • مقدار قدرت باتری: لیتیوم یون / 3 سلول / 50 وات ساعت

9,400,000 تومان

بعضی از لپ تاپ ها توسط شرکت سازنده با چند نوع مشخصات ارائه می شوند.
برای خرید این لپ تاپ ویژگی های زیر را انتحاب کنید.

بعد از انتخاب موارد زیر قیمت این مدل لپ تاپ با ویژگی های موجود نمایش داده می شود.

5 عدد در انبار

برسی اجمالی لپ تاپ hp مدل Elite Book 850 g2

یکی از برند های معروف تولید لپ تاپ برند اچ پی بوده که یکی از پر فروش ترین برند لپ تاپ در بازار بوده . یکی از محصولات این برند که از کارایی آسان و همچنین قابلیت های عالی برخوردار است لپ تاپ EliteBook 850 G2 است . لپ تاپ الترابوک با برخورداری از نمایشگر فول اچ دی-Full HD (رزولوشن 1080 * 1920 پیکسل) می تواند در زمینه مالتی مدیا و تماشای فیلم و بازیهای HD، امورات حرفه ای و صنعنی و تجاری، کارهای دانشجویی و … مورد استفاده واقع شود. از قابلیت های عالی ان می توان به RAM با ظرفیت 8 گیگابایت (قابل ارتقا) ، 256 گیگابایت حافظه اصلی از نوع SSD (قابل ارتقا به انواع مختلف) و پردازنده Core i5 اشاره نمود .

لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G2

طراحی لپ تاپ  Elite Book 850 G2

طراحی زیبا و حرفه ای این لپ تاپ به تنهای مورد توجه بسیاری از کاربران شده است . جنس بدنه لپ تاپ Elite Book 850 g2 از فلزات (هرچند سبک) مانند آلومینیوم و منیزیم ساخته شده است که دارای وزن 1.82 کیلوگرم و با ارتفاعی حدود 2 سانتی متر طراحی شده است و به راحتی قابل جابه جای است . جنبه های مثبت دیگر در طراحی 850 G2 HP ، قاب صفحه نمایش آن است که بسیار مستحکم ساخته شده و توسط دو لولای بزرگ نگه داشته شده است. اگرچه لپ تاپ را می توان تنها با یک دست باز کرد ، اما در صورت وجود ارتعاش ، این لولا مشکلی در ثابت نگه داشتن صفحه نمایش ندارد.

کیبورد لپ تاپ HP EliteBook 850 G2

صفحه نمایش اچ پی 850 g2

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook 850 G2 از نوع LED با قابلیت مات و ابعادی 15.6 اینچی در دو پنل مختلف HD و FullHD توسط خود شرکت اچ پی تولید می شود. صفحه نمایش HD با رزولوشن 1366×768 پیکسل و پنل FullHD رزولوشنی برابر با 1920×1080 پیکسل دارد. همانطور که مشخص است ، پنل فول اچ دی بسیار ایده آل تر می باشد. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 141 ppi و روشنایی حداکثری 294 نیتی ، در میان رقبا عملکرد نسبتا خوبی دارد .

کیبورد لپ تاپ Elite Book Hp

لپپ تاپ اچ پی کیبورد جزیره ای استاندارد برخوردار بوده . کیبورد ان که از الومنیومی با ظرافت خاصی طراحی شده و از قابلیت نور پس زمینه برخوردار بوده و این امکان را برای کاربر فراهم کرده که در مکان های تاریک می توان به اسانی تایپ کرد . دکمه های ان بسیار روان بوده که می توانید تایپی سریع و تا حدودی بدون اشتباه داشته باشید .

 تاچ پد هم با قابلیت پشتیبانی از فرمانهای چند لمسی، عملکردی صاف و روان دارد. در بالا و پایین آن دو ردیف کلید دو تایی و در مجموع 4 کلید برای انجام فرمانهای سطح بالا و کاربردی قرار دارند. در وسط صفحه کلید مابین کلیدهای G و B و H ابزار ترک پوینت یا همان جوی استیک قرار گرفته که با قابلیتهای متنوع خود شما را از داشتن ماوس جداگانه بی نیاز می سازد.

پورت‌های لپ تاپ HP 850 G2

لپ تاپ جی 2 850 هماتند لپ تاپ های سری قبل از مجموعه پورت ها و اتصالت زیادی برخودار است . بر روی لپ تاپ جی 2 پورتهای VGA و DisplayPort قرار گرفته اند تا دو نمایشگر جانبی را به این لپ تاپ متصل نمود. همچنین با بهره گیری از چهار عدد پورت USB 3.0 امکان اتصال ابزارهای جانبی مختلفی به دستگاه فراهم شده است. امکاناتی دیگر از قبیل کارت خوان، قفل سخت افزاری، گیگابایت اترنت، جک استودیو و Docking Port در این دستگاه حرفه ای و کاملطراحی شده است . پورتها در دو طرف دستگاه قرار گرفته اند و اکثرا مشکلی در هنگام اتصالات متعدد همزمان نخواهد امد . البته ممکن است ورودی سایر پورتها به سبب USB یا کانکتورهای غیر معمول ، سد شوند.

اتصالات لپ تاپ HP EliteBook 850 G2

سایر مشخصات لپ تاپ مدل Elite Book 850

لپ تاپ الترابوک از یک باتری لیتیوم یون 3 سلولی با 50 وات ساعت برخوردار است که می تو.انید مدت زمان زیادی از ان استفاده کنید . همچنین این دستگاه دارای موارد امنیتی متنوعی جهت حفظ امنیت داده های شما به خدمت می گیرد تا خیالتان از هر بابت آسوده گردد. از جمله قابلیتهای امنیتی می توان به قفل حسگر اثر انگشت ، قفل سخت افزاری، پسورد بایوس و پسورد ورودی سیستم عامل اشاره نمود.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “لپ تاپ hp مدل Elite Book 850 G2” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

مشخصات عمومی

ابعاد

37.6 * 25.1 * 2.0 سانتی متر

وزن

1.82 KG

پردازنده

سری پردازنده

Core i5

سازنده پردازنده

Intel

مدل پردازنده تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ (بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

Core i5 5300U

رم

نوع حافظه RAM

DDR3

ظرفیت RAM

8 گیگابایت

حافطه داخلی

نوع فناوری حافظه داخلی Hard ها به دو نوع hdd و ssd تقسیم میشوند. هارد های ssd نسبت به هارد های hdd سرعت بسیار بالاتری دارند.

SSD , اسلیم

ظرفیت HARD

256 گیگابایت

گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی مجزا کارت گرافیک های مجزا روی لپ تاپ توسط دو شرکت NVIDIA و AMD ساخته میشوند.

AMD

اتصلات و پورت ها

وبکم

دارد

حسگر اثر انگشت

ندارد

کارت خوان

ندارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

پورت شبکه Ethernet

دارد

پورت VGA

دارد

پورت HDMI

دارد

پورت Serial

ندارد

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

صفحه نمایش لمسی

ندارد

دقت صفحه نمایش

Full HD| 1920 x1080

کیفیت صفحه نمایش

FHD

سایر ویژگی ها

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

نوع باتری

سه سلولی پنجاه میلی امپر

سیستم عامل

Microsoft Windows 10