لپ تاپ hp مدل EliteBook 840 G5

مشخصات کلی EliteBook 840 G5  

  • سال معرفی : 2018
  • گرید(کارکرد) : لپ تاپ استوک
  • پردازنده : Intel Core i5-8350U یا Intel Core i7 8650U
  • حافظه ذخیره سازی داخلی : 256 گیگابایت SSD و قابل ارتقاء
  • حافظه RAM : رم 8 گیگابایت DDR4 و قابل ارتقاء
  • حافظه و مدل گرافیک مجزا : ندارد
  • مدل گرافیک یک پارچه : Intel UHD Graphics 620
  • کیفیت و اندازه صفحه نمایش : 14 اینچ با کیفیت FHD
  • باتری :  دو تا چهار ساعت کاری
  • مناسب کاربری : دانش اموزی،خانگی، وب گردی و رسانه ای ، عمومی
برند: HP

بعضی از لپ تاپ ها توسط شرکت سازنده با چند نوع مشخصات ارائه می شوند.
برای خرید این لپ تاپ ویژگی های زیر را انتحاب کنید.

بعد از انتخاب موارد زیر قیمت این مدل لپ تاپ با ویژگی های موجود نمایش داده می شود.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

برسی اجمالی لپ تاپ hp مدل EliteBook 840 G5

لپ تاپelitebook 840 g5 یک لپ تاپ استوک و از دیگر شاهکار های شرکت اچ پی با طراحی منحصر به فرد، سبک و کم وزن طراحی شده است . در قبال توجه به زیبایی و با کیفیت بودن محصول می توان به قدرت آن هم اعتماد کرد. لپ تاپ hp 840 g5 یک پیشنهاد دیگر توسط اچ پی برای کارمندان تجاری، مهندس و… می باشد.براساس طراحی درونی و سخت افزار به کار گرفته شده در این دستگاه می توان پی برد که از کارهای رده پایین به بالا برای افراد گوناگون مورد است.

برسی مشخصات فنی لپ تاپ hp EliteBook 840 G5

  • پردازنده

پردازنده Core i7-8550U براساس فناوری لیتوگرافی 14 نانومتری تولید شده است و دارای چهار هسته و هشت رشته پردازشی است. این پردازنده می‌تواند به صورت پایه سرعت 1.8 گیگاهرتز را داشته باشد اما به لطف فناوری Boost امکان دست‌ یابی به سرعت 4 گیگاهرتز هم ممکن خواهد بود. 8 مگابایت حافظه کش مرحله سوم و مصرف انرژی در حدود 15 وات از دیگر ویژگی‌ های این پردازنده است.

  •  گرافیک

در این لپ تاپ از کارت گرافیک 2GB AMD RX540 استفاده‌ شده است؛ که قادر به اجرای برنامه‌های میان رده ویرایش تصاویر و بازی‌هایی همچون FIFA 18، World of Warships و … است.

  •  رم

رم 8 گیگابایتی DDR4، با سرعت و ظرفیت کافی قادر به اجرای برنامه‌های مختلف مدیریتی، حسابداری، وبگردی و … است.

  • هارد

لپ تاپ استوک اچ پی مجهز به حافظه SSD است که به لپ تاپ شما این امکان را می دهد بیش از 100 برابر سریع تر از دستگاه ذخیره‌ سازی HDD استاندارد موجود در مدل های قدیمی تر کار کند. یکی از بهترین مزایای HP 840 G5 این است که به راحتی قابل ارتقا است. اگر لپ تاپ استوک سری EliteBook را با 256 گیگابایت SSD خریداری کنید، می توانید به راحتی در تاریخ بعدی آن را به 512 گیگابایت SSD یا 1 ترابایت SSD ارتقا دهید.

برسی طراحی بدنه و صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی G5

لپ تاپ EliteBook 840 G5 دارای طراحی باکیفیت است . آلومینیوم به عنوان ماده اصلی طراحی و ساخت آن است. علاوه بر این، دستگاه با 1.61 کیلوگرم (3.56 پوند) احساس استحکام و وزنی کم را دارد. از نظر اندازه، ابعاد آن 326 در 234 در 17.9 میلی متر (12.83 x 9.21 x 0.70 اینچ) است که لپ تاپ را بسیار نازک می کند .

با یک دست می توانید به راحتی درب آن را باز کنید. پس از آن، با صفحه نمایش 14 اینچی روبرو می شوید. در بالای آن دوربین، چند میکروفون و همچنین سنسورهای تشخیص چهره قرار گرفته است.

لپ تاپ اچ پی 840 از صفحه‌ نمایش 14.1 اینچی مات با رزولوشن 1920*1080 پیکسل بهره می‌برد؛ که کیفیت خوبی دارد. این صفحه‌ نمایش در نمایش جزئیات بسیار خوب است و از آنجایی که می‌خواهید با این دستگاه کارهای سنگین انجام دهید، حسابی می‌توانید روی کیفیت نمایشگر آن حساب کنید. گرچه بهتر بود اچ پی سراغ یک پنل Full HD می‌ رفت تا نمایشگر دستگاه کاملاً بی‌ نقص باشد.

نمایشگر لمسی این سری لپ تاپ HP EliteBook 840 G5 رنگ‌ها را به‌ خوبی نمایش می‌دهد، زاویه دید خوبی دارد، میزان روشنایی آن زیاد است و کنتراست آن در سطح بسیار خوبی است . قطعاً هنگام کار کردن با نمایشگر این لپ تاپ دچار مشکل خاصی نخواهید شد.

برسی پورت ها و ورودی و خروجی ها لپ تاپ الایت بوک 840 جی 5

در سوژه اتصالات می توان گفت که این چند مورد شاید کفایت کنند و کار نیازمند را روبه راه کند. لپ تاپ hp elitebook 840 g5 در گوشه سمت چپی خود از یک پورت USB Type-c برخوردار است که قادر بر دو کار می باشد یکی توانایی خروج تصویر و دیگر می تواند به عنوان اتصال شارژ هم از آن استفاده کرد. همچنین یک USB 3.1 و یک اسلات Micro-SIM.

اما در سمت راست که بیشتر وردوی ها در طرف آن هستند شاهد یک USB از همان نسخه سمت چپ و یک اتصال اترنت و یک HDMI هستیم.  همچنین موارد اتصالی بی سیم برای ما یک بلوتوث 4.2 و یک وای فای Wireless-AC 8265 (a/b/g/n = Wi-Fi 4/ac = Wi-Fi 5) دو بانده هستند.

برسی صفحه کلید ، باتری ، تاچ پد لپ تاپ EliteBook اچ پی 840 G5

لپ تاپ اچ پی استوک دارای صفحه‌ کلید با نور پس‌ زمینه است . دکمه پاور در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و یک بلند گوی مثلث برای بلند گوهای Bang & Olufsen وجود دارد .یک باتری 3 سلولی لیتیوم-یون-پلیمری هم در کنار این قطعات قرار گرفته که در شرایط معمول وبگردی بااتصال Wi-Fi، روشن ماندن دستگاه تا 13 ساعت را تضمین می‌کند.

در زیر صفحه کلید یک تاچ پد زیبا، سریع و دقیق وجود دارد. دارای روکش شیشه ای است که کار با آن را لذت بخش می کند. علاوه بر این، یک آنتن NFC در آن تعبیه شده است. در سمت راست، می‌توانید دومین گزینه امنیتی بیومتریک –یا همان حسگر اثر انگشت را ببینید. به اندازه کافی سریع کار می کند و بسیار دقیق است. سنسور تشخیص چهره هم سریع و امن است، اما نه به سرعت حسگر اثر انگشت.

سخن اخر

لپ تاپ اچ پی 840 از لحاظ ظاهری طرفداران زیادی دارد، سری 840 از کمپانی اچ پی سالیان سال است که درحال تولید و توسعه است و روز به روز به علاقه مندان آن زیاد می‌شود، این سری لپ تاپ معمولا همیشه به صورت تمام پورت در بازار عرضه میشود و تا کنون مورد پسند همه دوست داران دنیای تکنولوژی بوده است.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “لپ تاپ hp مدل EliteBook 840 G5” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

مشخصات عمومی

ابعاد

طول: معمولاً حدود 12.84 اینچ عرض: معمولاً حدود 9.22 اینچ ضخامت: معمولاً حدود 0.7 اینچ

وزن

1.48 کیلوگرم

رنگ

سفید

برند

HP

گرید(کارکرد)

استوک

کاربری لپ تاپ

خانگی , دانش اموزی , عمومی

سری لپ تاپ

EliteBoook

پردازنده

سری پردازنده

Core i5 , Core i7

سازنده پردازنده

Intel

مدل پردازنده تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ (بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

Intel Core i5-8350U , Intel Core i7 8650U

توضیحات پردازنده توضیحات مربوط به سری تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ(بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

پردازنده Intel Core i5-8350U دارای فرکانس پایه 1.7 گیگاهرتز فرکانس توربو تا 3.6 گیگاهرتز , پردازنده Intel Core i7 8650U دارای فرکانس پایه 1.9 گیگاهرتز فرکانس توربو تا 4.2 گیگاهرتز است

نسل پردازنده

8

رم

نوع حافظه RAM

DDR4

ظرفیت RAM

16 گیگابایت , 8 گیگابایت

قابلیت ارتقاء ram

تا 32 گیگابایت

حافطه داخلی

نوع فناوری حافظه داخلی Hard ها به دو نوع hdd و ssd تقسیم میشوند. هارد های ssd نسبت به هارد های hdd سرعت بسیار بالاتری دارند.

SSD

ظرفیت HARD

256 گیگابایت , 512 گیگابایت

مشخصات حافظه داخلی

M.2 , هارد NVMe SSD

قابلیت ارتقاء hard

تا 1 ترابایت

گرافیک

حافظه کلی کارت گرافیک

1 گیکابایت INTEL

مدل گرافیک یک پارچه

Intel UHD Graphics 620

اتصلات و پورت ها

وبکم

دارد

حسگر اثر انگشت

دارد

کارت خوان

دارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

پورت شبکه Ethernet

دارد

پورت HDMI

دارد

پورت Thunderbolt

دارد

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت

دارد

توضیحات Wi-Fi

پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi 802.11ac

تعداد پورت USB Type-C

1 عدد

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

14 اینچ

صفحه نمایش لمسی

بله

کیفیت صفحه نمایش

FHD

پنل ips

دارد

سایر ویژگی ها

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

نوع باتری

باتری لیتیوم-یون با ظرفیت 3 سلولی

اقلام همراه لپ تاپ

شارژر , کابل برق

سیستم عامل

Microsoft Windows 10

قابلیت پشتیبانی از سیم کارت

دارد