لپ تاپ lenovo مدل ThinkPad P52s

(1 بررسی مشتری)

مشخصات کلی Lenovo P52s

  • سال معرفی : 2018
  • گرید(کارکرد) : لپ تاپ استوک
  • پردازنده : Intel core I7-8550U
  • حافظه ذخیره سازی داخلی : 512 گیگابایت SSD و قابل ارتقاء
  • حافظه RAM : رم 16 گیگابایت DDR4 و قابل ارتقاء
  • حافظه و مدل گرافیک مجزا : 2 گیگابایت NVIDIA Quadro P500
  • مدل گرافیک یک پارچه : INTEL UHD
  • کیفیت و اندازه صفحه نمایش : لمسی 15.6 اینچ با کیفیت FHD پنل IPS
  • باتری :  دو تا چهار ساعت کاری
  • مناسب کاربری : کاربرهای عمومی،خانگی ،مناسب کار های گرافیکی
  • سبک،حسابداری،دانش اموزی
برند: LENOVO

بعضی از لپ تاپ ها توسط شرکت سازنده با چند نوع مشخصات ارائه می شوند.
برای خرید این لپ تاپ ویژگی های زیر را انتحاب کنید.

بعد از انتخاب موارد زیر قیمت این مدل لپ تاپ با ویژگی های موجود نمایش داده می شود.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

بررسی اجمالی لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad P52s

لپ تاپ قدرتمند و حرفه‌ای Lenovo ThinkPad P52s با برند مطرح Lenovo، یکی از بهترین گزینه‌های قابل حمل برای کاربران حرفه‌ای است.این لپ تاپ با طراحی مدرن و خاص، در سال 2018 تولید شده است و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، یکی از بهترین لپ تاپ‌های با کیفیت در بازار است.

Lenovo ThinkPad P52s با پردازنده قدرتمند Intel Core i7 و نسل هشتم، قابلیت اجرای برنامه‌های سنگین و پیچیده را داراست. همچنین با حافظه RAM DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت، این لپ تاپ قابلیت اجرای چند وظیفه را به صورت همزمان دارد.گرافیک NVIDIA Quadro P500 با حافظه 2 گیگابایت، برای کاربران حرفه‌ای مانند طراحان گرافیک، مهندسین و شبیه‌سازی‌گران بسیار مناسب است. با داشتن این گرافیک، اجرای برنامه‌های سنگین و پیچیده با کیفیت بالا، به راحتی انجام می‌شود.

Lenovo ThinkPad P52s با صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و پوشش مات، به کاربران حرفه‌ای کمک می‌کند تا تجربه کاری بهتری داشته باشند. همچنین با دو درگاه USB Type-C و دو درگاه USB 3.0، این لپ تاپ به کاربران امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را می‌دهد.این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه‌های لپ تاپ برای کاربران حرفه‌ای است که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و با کیفیت هستند. با داشتن پردازنده قدرتمند، گرافیک حرفه‌ای، حافظه RAM با ظرفیت بالا، و صفحه نمایش با کیفیت، این لپ تاپ مناسب برای کاربرانی است که به دنبال اجرای برنامه‌های سنگین و پیچیده هستند.همچنین  این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگست است و وبکم HD 720Pرا دارا میباشد.

لپ تاپ lenovo مدل ThinkPad P52s

بررسی مشخصات فنی لپ تاپ  استوک Lenovo ThinkPad P52s

  • بررسی پردازنده

لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad P52s با پردازنده اینتل Core i7-8550U نسل هشتم، یکی از پرقدرت‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار است. این پردازنده با چهار هسته و هشت رشته، باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها و کارایی سیستم می‌شود. پردازنده Intel Core i7-8550U به همراه تکنولوژی‌های Hyper-Threading و Turbo Boost، امکان پردازش داده‌های بزرگ و اجرای برنامه‌های سنگین را با سرعت بالا فراهم می‌کند. همچنین، با توجه به مصرف کمتر انرژی، این پردازنده به عمر باتری لپ‌تاپ کمک می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا برای مدت طولانی از لپ‌تاپ استفاده کنند.

  • بررسی گرافیک

Lenovo ThinkPad P52s با گرافیک NVIDIA Quadro P500 با حافظه 2 گیگابایت، برای کاربران حرفه‌ای مانند طراحان گرافیک، مهندسین و شبیه‌سازی‌گران بسیار مناسب است. این گرافیک باعث اجرای برنامه‌های سنگین و پیچیده با کیفیت بالا می‌شود. با قابلیت ارتقاء گرافیک تا NVIDIA Quadro P500 با حافظه 4 گیگابایت، کاربران می‌توانند به راحتی با نیازهای گرافیکی خود سازگاری داشته باشند. همچنین، با وجود گرافیک قدرتمند، لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad P52s به عنوان یک لپ‌تاپ کاری نیز قابل استفاده است و برای اجرای برنامه‌هایی مانند پردازش داده‌ها و مدیریت پروژه‌های بزرگ کاربرد دارد.

  • بررسی رم

لپ‌تاپ Lenovo ThinkPad P52s با حافظه RAM DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت، اجرای چند وظیفه را به صورت همزمان با کیفیت بالا دارد. همچنین، با این حافظه، اجرای برنامه‌های حرفه‌ای و پردازش داده‌های بزرگ بسیار سریع انجام می‌شود. حافظه RAM با سرعت بالاتر نسبت به حافظه هارد دیسک سنتی، باعث افزایش سرعت کارایی سیستم می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌های سنگین را با کیفیت بالا اجرا کنند. همچنین، این لپ تاپ با قابلیت ارتقاء حافظه RAM تا 32 گیگابایت، را دارد.

  • بررسی حافظه

 لپ‌تاپ استوک Lenovo ThinkPad P52s با قابلیت ذخیره‌سازی SSD با حافظه 512 گیگابایت، باعث افزایش سرعت بارگذاری سیستم و اجرای برنامه‌های سنگین می‌شود. همچنین، با این حجم ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند به راحتی از فضای کافی برای ذخیره سازی فایل‌های خود استفاده کنند. با توجه به قابلیت‌های مختلف این لپ‌تاپ، می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ با کارایی بالا هستند، پیشنهاد کرد.

بررسی طراحی ظاهری و صفحه نمایش لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad P52s

طراحی ظاهری، لپ تاپ Lenovo ThinkPad P52s دارای طراحی ساده و شیکی است که به آن یک حس حرفه‌ای و محافظه‌کارانه می‌دهد. با مشاهده این لپ تاپ، شما متوجه خطوط تمیز و زیبای آن خواهید شد که به آن یک ظاهر کلاسیک و شیک می‌بخشد. همچنین، مواد با کیفیتی برای ساخت این لپ تاپ استفاده شده است که باعث می‌شود لپ تاپ مقاوم و پایدار باشد.

صفحه نمایش، لپ تاپ Lenovo ThinkPad P52s دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت Full HD و دارای تکنولوژی IPS است که باعث می‌شود تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های شفاف و طبیعی نمایش داده شوند. همچنین، این صفحه نمایش دارای زاویه دید بسیار وسیعی است که به کاربر اجازه می‌دهد از زوایای مختلف تصویر را مشاهده کند.

بررسی پورت های لپ تاپ  Lenovo ThinkPad P52s

  • پورت HDMI
  • پورت Ethernet
  • پورت USB-C
  • پورت USB 3.1
  • پورت Thunderbolt 3
  • درگاه کارت خوان SD
  • پورت شارژر

مزایا و معایب لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad P52s

مزایا:

کارایی بالا: لپ تاپ Lenovo ThinkPad P52s دارای پردازنده Intel Core i7 و حافظه RAM بالا است که به کاربر این لپ تاپ کارایی بالایی را برای اجرای نرم‌افزارهای سنگین مانند نرم‌افزارهای گرافیکی و پردازش تصویر می‌دهد.

صفحه نمایش با کیفیت: این لپ تاپ دارای صفحه نمایش با کیفیت Full HD و تکنولوژی IPS است که باعث می‌شود تصاویر با وضوح بالا و رنگ‌های شفاف و طبیعی نمایش داده شوند.

پورت‌های فراوان: لپ تاپ Lenovo ThinkPad P52s دارای پورت‌های فراوانی مانند پورت HDMI، USB-C، USB 3.1 و Thunderbolt 3 است که به کاربر این لپ تاپ امکان انتقال داده‌ها و ارتباط با دیگر دستگاه‌ها را به راحتی می‌دهد.

طراحی محکم و مقاوم: این لپ تاپ از مواد با کیفیتی ساخته شده است که باعث می‌شود لپ تاپ مقاوم و پایدار باشد و به کاربر این لپ تاپ امکان استفاده طولانی‌مدت را می‌دهد.

معایب:

قیمت بالا: یکی از معایب این لپ تاپ قیمت بالای آن است که به کاربران حرفه‌ای با بودجه محدود ممکن است دشواری برای خرید آن ایجاد کند.

وزن: با وزن حدود 1.95 کیلوگرم، این لپ تاپ نسبتا سنگین به حساب می‌آید که ممکن است برای حمل و نقل راحتی نداشته باشد.

سخن آخر

با توجه به قیمت بالای Lenovo ThinkPad P52s، این لپ تاپ به طور عمده برای کاربران حرفه‌ای یا شرکت‌ها مناسب است که بودجه‌ی مناسب برای خرید این محصول را دارند. برای خرید این لپ تاپ، می‌توانید به فروشگاه صفحه اصلی لپ چیپ مراجعه کنید و این لپ تاپ را به صورت استوک خریداری کنید.در نهایت، اگر شما به دنبال یک لپ تاپ با کارایی بالا و پورت‌های فراوان هستید و بودجه‌ی مناسب برای خرید آن را دارید، Lenovo ThinkPad P52s یک گزینه‌ی عالی برای شما است باتشکر .

1 دیدگاه برای لپ تاپ lenovo مدل ThinkPad P52s

قیمت

100 %

طراحی ظاهری

100 %

وزن

100 %

مشخصات فنی

100 %

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    lapchip

    نظرات خود را در مورد این لپ‌ تاپ بیان کنید.

    2023-07-08

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

مشخصات عمومی

ابعاد

طول: تقریباً 14.4 اینچ یا 365 میلی‌متر عرض: تقریباً 9.95 اینچ یا 252 میلی‌متر ضخامت: تقریباً 0.78 اینچ یا 19.9 میلی‌متر

وزن

2.1 کیلوگرم

برند

LENOVO

گرید(کارکرد)

استوک

کاربری لپ تاپ

حسابداری , خانگی , دانش اموزی , عمومی

سری لپ تاپ

Lenovo ThinkPad

پردازنده

سری پردازنده

Core i7

سازنده پردازنده

Intel

مدل پردازنده تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ (بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

Intel core I7-8550U

توضیحات پردازنده توضیحات مربوط به سری تمام پردازنده های این مدل لپ تاپ(بعضی از مدل های لپ تاپ با چندین نوع پردازنده معرفی می شوند)

پردازنده Intel core I7-8550U دارای فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتز فرکانس توربو تا 4.0 گیگاهرتز

نسل پردازنده

8

رم

نوع حافظه RAM

DDR4

ظرفیت RAM

16 گیگابایت , 32 گیگابایت

قابلیت ارتقاء ram

تا 32 گیگابایت

حافطه داخلی

نوع فناوری حافظه داخلی Hard ها به دو نوع hdd و ssd تقسیم میشوند. هارد های ssd نسبت به هارد های hdd سرعت بسیار بالاتری دارند.

SSD

ظرفیت HARD

512 گیگابایت

مشخصات حافظه داخلی

M.2 , هارد NVMe SSD

قابلیت ارتقاء hard

تا 2 ترابایت

گرافیک

شرکت سازنده پردازنده گرافیکی مجزا کارت گرافیک های مجزا روی لپ تاپ توسط دو شرکت NVIDIA و AMD ساخته میشوند.

NVIDIA

حافظه کلی کارت گرافیک

2 گیگابایت NVIDIA

گرافیک مجزا

2 گیگابایت NVIDIA Quadro P500

مدل گرافیک یک پارچه

Intel UHD Graphics 620

نوع حافظه گرافیک مجزا

GDDR5

اتصلات و پورت ها

وبکم

دارد

حسگر اثر انگشت

دارد

کارت خوان

دارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

پورت شبکه Ethernet

دارد

پورت HDMI

دارد

پورت Thunderbolt

دارد

توضیحات Wi-Fi

پشتیبانی از استاندارد Wi-Fi 802.11ac

تعداد پورت USB Type-C

2 عدد

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش

15.6 اینچ

صفحه نمایش لمسی

ندارد

کیفیت صفحه نمایش

FHD

پنل ips

دارد

سایر ویژگی ها

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

اقلام همراه لپ تاپ

شارژر , کابل برق

سیستم عامل

Microsoft Windows 10

مشخصات تاچ پد

ارای قابلیت چند لمسی (Multi-Touch) وقابلیت شناسایی حرکات چند انگشته و قابلیت انتخاب، کشیدن و رها کردن و همچنین انتخاب دو باره (Double-tap) و حرکات چرخش (Rotate) و غیره