لپ تاپ acer مدل Spin SP513-52

مشخصات کلی acer SP513-52N

  • برند : acer
  • سال معرفی : 2018
  • گرید(کارکرد) : استوک
  • پردازنده : Intel Core i5-8250U
  • حافظه ذخیره سازی داخلی : 256 گیگابایت ssd و قابل ارتقاء
  • حافظه RAM : رم 8 گیگابایت DDR4 و قابل ارتقاء
  • حافظه و مدل گرافیک مجزا : ندارد
  • مدل گرافیک یک پارچه : Intel UHD Graphics 620
  • کیفیت و اندازه صفحه نمایش : 13.3 با کیفیت FHD لمسی و X360
  • باتری : 48 ساعت وات ، دو تا چهار ساعت کاری
  • مناسب کاربری : خانگی،تریدر،حمل و نقل اسان،تبلت شو و کار های سبک
برند: ACER

بعضی از لپ تاپ ها توسط شرکت سازنده با چند نوع مشخصات ارائه می شوند.
برای خرید این لپ تاپ ویژگی های زیر را انتحاب کنید.

بعد از انتخاب موارد زیر قیمت این مدل لپ تاپ با ویژگی های موجود نمایش داده می شود.

نقد و برسی لپ تاپ acer مدل Spin SP513-52n

لپ تاپ Acer Spin 5 sp513-52n محصولی 13 اینچ با کارایی و مشخصات عالی برای کارهای اداری و حسابداری و… مورد استفاده است .این لپ تاپ سبک وزن با پردازنده i5 و از نسل 8 و سری u با قدرت فوق العاده برای عملکرد دانش آموزی و دانشجویی کاربردی است . مقدار رم این محصول  8 GB و از نوع DDR4 بوده که قابلیت ارتقا را ندارد. حافظه ذخیره سازی اطلاعات در این لپ تاپ sp513-52n مقدار 256GB و از نوع SSD بوده که قابلیت ارتقا تا مقدار 1Tr را نیز دارد که سرعت فوق العاده ای دارد .

لپ تاپ acer مدل Spin SP513-52

طراحی لپ تاپ ایسر Spin SP513-52n

لپ تاپ ایسر مدل  sp513-52n ، جزو سری لپ تاپ تبلت شو ایسر محسوب می شود. صفحه نمایش لپ تاپ ایسر، قابلیت چرخش تا 330 درجه را دارد و به یک تبلت ویندوزی تبدیل می شود . صفحه نمایش قابلیت جدا شدن از بخش کیبورد را ندارد، اما راحتی استفاده در این مدل، حفظ شده است .

بدنه اسپین 5 از آلومینیوم در رنگ خاکستری فولادی طراحی شده است.همچنین از نظر پایداری و مقاومت بدنه عمدتاً بی عیب است. با وجود اینکه این لپ تاپ، از بدنه آلومینیومی بهره می برد، اما وزن آن سبک است . این محصول با بهره گیری از یک شاسی 1،5 کیلوگرمی، جزو لپ تاپ های سبک به حساب می آید. ضخامت لپ تاپ تنها 14،3 میلی متر بوده که جذابیت آن را دو چندان کرده است . بطور کلی، لپ تاپ برای حمل و نقل، بسیار خوش دست است.بطور کلی، اگر قرار باشد که طراحی را مورد بررسی قرار دهیم، به راحتی نمره بسیار خوب را خواهد گرفت.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک اسپین SP513-52

صفحه نمایش لپ تاپ acer spin 5 ، یکی از با کیفیت ترین صفحات بازار است . صفحه نمایش این لپ تاپ، از سایز 13،3 اینچی برخوردار بوده که نسبتا کوچک است . البته میزان کوچک بودن آن، به اذیت شدن شما در حین کار طولانی مدت نمی شود .

کیفیت صفحه نمایش لپتاپ ایسر اسپین 5 فول اچ دی است. صفحه نمایش لمسی خازنی Spin 5 از لمس 10 انگشتی پشتیبانی می کند . صفحه نمایش کاملا حالت شفاف داشته و با لایه ای از محافظ شیشه ای ، پوشانده شده است. این لایه، از خط و خش جزئی به خوبی محفاظت میکند .همچنین لپ تاپ ایسر دارای وضوح 1920×1080 پیکسل ، کنتراست (1093:1) و روشنایی (275.87 cd/m2) می باشد . علاوه بر این نمایشگر از قلم مخصوص ایسر پشتیبانی می‌کند که باید جداگانه خریداری شود.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ ایسر اسپین استوک

Spin 5 از یک صفحه کلید چیکلت با نور پس زمینه بهرمند بوده . ای کیبورد از کلیدهای تخت و صاف دارای یک عمق کوتاه طراحی شده اند. این کیبورد، از فناوری backlit بهره می برد و تایپ با آن بسیار راحت و لذت بخش است. حاشیه این کیبورد، با الماس برش خورده که زیبایی این بخش را دو چندان کرده است ساخته شده است. در مجموع، ایسر کیبورد خوبی تولید کرده که برای استفاده طولانی مدت و مکرر کاملاً مناسب است . نور پس زمینه از طریق کلید Fn کنترل شده و تنها یک تنظیم روشنایی دارد .

این دستگاه از تاچ پد با قابلیت چند لمسی دارای اندازه‌ای در حدود 10.5 در 6.5 سانتی متر (~ 3.5 در 2 اینچ) برخوردار است که فضای زیادی را برای اجرای حرکات تاچ پد فراهم می کند. انگشتان به راحتی روی سطح صاف پد حرکت می‌کند . در گوشه تاچ پد، یک حسگر اثر انگشت طراحی شده است که برای ورود به محیط ویندوز میتوانید از آن استفاده کنید.

سایر مشخصات لپ تاپ Spin SP513-52

به لطف حافظه SSD سریع و پردازنده قدرتمند، لپ تاپ روان و پایدار بوده . این لپ تاب قدرت پردازش کافی را برای برنامه های اداری و مرتبط با اینترنت را دارد.همچنین باتری لپ تاپ acer spin ، دارای ظرفیت ۴۵.۳ وات ‌ساعت و سه سلول است. لپ تاپ ایسر دارای خروجی های عالی مانند USB و USB-Type-c و HDMI است . از ویژگی های عالی ان می توان به هسته گرافیکی ان اشاره نمود . هسته گرافیکی UHD Graphics 620 اینتل وظیفه خروجی گرافیک لپ تاپ را بر عهده دارد. این گرافیک از DirectX 12 پشتیبانی می کند و با سرعت 1100 مگاهرتز کار می کند.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “لپ تاپ acer مدل Spin SP513-52” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قیمت
طراحی ظاهری
وزن
مشخصات فنی

تمام مشخصات

مشخصات عمومی

ابعاد

32.4 × 22.6 × 1.6 سانتیمتر

وزن

1.5 کیلوگرم

رنگ

سفید

برند

ACER

پردازنده

نسل پردازنده

8

حافطه داخلی

ظرفیت HARD

256 گیگابایت

اتصلات و پورت ها

حسگر اثر انگشت

دارد

شبکه بی سیم Wi-Fi

دارد

تعداد پورت USB 2.0

1 عدد

درایو نوری

ندارد

صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی

دارد

دقت صفحه نمایش

Full HD| 1920 x1080

کیفیت صفحه نمایش

FHD

سایر ویژگی ها

کیبورد با نور پس زمینه

دارد

نوع باتری

3 سلولی 45 وات

اقلام همراه لپ تاپ

کابل برق

مشخصات تاچ پد

touch) و قابلیت تشخیص حرکات چند انگشتی است. همچنین تاچ‌پد این لپتاپ با پشتیبانی از فناوری Microsoft Precision Touchpad

محصولات مشابه